четверг, 5 июня 2014 г.

Рефлексія 2 день навчання!
Сьогоднішній день пройшов дуже цікаво. Ми працювали з модулями 3 та 4.
Я дізналась дуже багато нового та корисного. Тренери намагались максимально зрозуміло донести інформацію. Та інформації було дуже багато. Дуже важко було підібрати тему проекту.
Та я справилась!!! Ура!
Була створена учнівська презентація. 
Мені дуже сподобалась вправа де ми працювали в парі. Саме ццікаво, ідеї приходи більше до чужого проекту.
Особливо хочу відмітити вправу "Мозговий штурм". Саме під час цієї вправи мозок проснувся і прийшло багато ідей. Здорово, що в цій вправі брали участь всі учасники. Я почула багато цікавих та креативних ідей!
Дуже дякую тренерам та всім учасникам!

1 комментарий:

  1. І я теж радію - УРА! Нам вдалося створити нормальний робочий процес. А те, що важко - так це цілком природньо, оскільки я вважаю, що не можна легко навчитись чомусь дійсно корисному й ефективному.
    Повірте, нам теж важко, але особисто мені ця робота дає справжнє відчуття свого професійного самовираження, а це для мене дійсно важливо.
    Дякую за співпрацю й розуміння!

    ОтветитьУдалить